Thursday, January 6, 2011

kasih sayang ayah ibu....KBM...

Salam bloggers...entry kali nak citer tentang KBM..?????...Keindahan BersamaMu..kbm ni adalah kem motivasi khusus untuk remaja zaman sekarang ni yang membesar dalam keadaan serba moden...adik aku da pergi kem ni kat hulu langat...program ni akan 'basuh' or bagi motivasi kat korang kaww-kaww punye...mana tak nye..adik aku yg keras hati ni bole meleleh air mata kat kem tu...ish..ish..ish...tp memang la dia ni cpt meleleh sbb adik aku ni perempuan...tp adik aku yg sorang lagi ni aku tak percaya dia pun meleleh gak...lelaki yg keras ni pn meleleh jgk...ish..ish..ish..jarang aku tgk laki meleleh tau.. tp dia punya program ni wat kat sekolah...before SPM...sekeras - keras mana pun hati korang, klo join program ni akan meleleh jgk...tak caya?? try la pergi ok  ^_^...

yg ni kem adik perempuan aku..

Keindahan Bersama Mu (KBM) merupakan program pembangunan insan yang berkonsepkan motivasi bersepadu dengan pendekatan kasih sayang. Masyarakat hari ini sangat dahagakan kasih sayang. Perasaan kasih sayang semakin hari semakin pupus kerana suasana kehidupan kini yang semakin mencabar. Apabila perasaan kasih sayang dihidupkan dan disuburkan kembali di dalam diri, insyaallah banyak masalah yang boleh diselesaikan.
Satu pengembaraan spiritual dan emosional akan dialami oleh para peserta sehingga terasa indahnya kasihsayang Allah, indahnya kasih sayang Rasulullah, indahnya kasih sayang Ibubapa/keluarga dan indahnya kasih sayang rakan sehingga tercetusnya rasa cinta dan kesedaran yang hakiki dari lubuk hati kecil untuk berubah dan menyerlah jauh dari yang biasa...

nak tau lebih lanjut?? klik sini...http://krjmotivation.blogspot.com/  ......  atau http://kbm2u.blogspot.com/ ..
Jadi kepada ibu bapa yang ada anak remaja elok sgt hantar anak2 anda join program yang buat motivasi cmni...dan KBM ni antara program motivasi yg betul2 meninggalkan kesan pada anak2 anda...apa2 pn semua nye tletak pada diri sendiri...pergi mcm2 program motivasi pn klo diri sendiri tak nak berubah tak jadi jgk kan??
Sayangnye adik2 aku ni tak de gambar yang boleh di share kt sini...klo nak tengok gambar kem ni singgah la web KBM ye..
http://krjmotivasi.blogspot.com/...http://kbm2u.blogspot.com/....korang tengok jela ye video2 ni k...ni bukan kat kem adik aku...ni program kat tempat lain...tp penganjurnye masih lagi KBM...lagu2 dalam video ni antara lagu yang akan dimain kan oleh KBM sepanjang program tu...memang sedih sgt...hayati la ye..:D



 


*** Sesungguhnya kehidupan seseornag itu lebih sempurna jika mencari keredhaan ALLAH swt.. ***





No comments:

Post a Comment